lördag 26 mars 2011

Madonna

Det finns en liten butik i Idre som säljer kläder och inredningsprylar. Letar man noga så hittar man märken tex Koola Anna. Jag har hittat ett märke där som heter Madonna, tröjan på bilden är av det märket.


Löpningen gick hyfsat bra! Det blev 8,4 km, stannade för stretch ett par gånger och la även in 7 fartökningar. Inget ont i knät och endast lite i ljumsken. BRA!


Farmor och faster Linda och tjejerna är här nu, de hade bakat cupcakes till kaffet!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Sara sa...

Jättefin tröja, låter spännande med ett nytt märke.. hm får hålla utkik efter det.

Bra jobbat med löpningen, jag har börjat med en ny grej :-) Typiskt mig och hitta nåt träningsprogram och sätta fart med det. Jag springer iaf 10 min sen går jag 1min (SNABBT) springer 10 osv. Riktigt roligt! :-)

Åh, de där cupcakesen såg riktigt mumsiga ut. Hoppas de smakade!

Skolgatan sa...

Snygg tröja,ser ut sommin stil:). Skönt att löpningen gick bra!