fredag 27 januari 2012

- 0,2

Totalt - 3,5 kg på fyra veckor. Det har stannat av men det visste jag. Det är nu jag måste kämpa för att lyckas nå mitt mål. Jag är egentligen nöjd och strävar inte just för att gå ner mer i vikt utan nu handlar det om att hålla detta under en längre period, låta kroppen följa med. Med tiden, om jag får vara frisk och hel, kommer formen komma av sig själv. Alltså den form jag hade förra året då jag kände mig lätt som en fjäder!

Idag sprang jag till jobbet, tog en omväg och fick ihop 10 km på ca timmen. Det gick väldigt sakta, jag är verkligen ingen morgonlöpare. Jag har nu mycket svårt att förstå att jag i höstas sprang Blodomloppet på 46:47. Då spöregnade det visserligen och det var bar asfalt tillskillnad från nu... och jag sprang mot en massa karlar! :) Skönt med fredag!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Suzan sa...

snygg outfit!

Skolgatan sa...

Du kommer nå ditt mål och flyga fram på Göteborgsvarvet!

Linda sa...

Du är superduktig och du kommer fixa ditt mål...förresten, vad siktar du på för tid? Och varför springer du inte ett marathonlopp, skulle du fixa galant. Kan flodkossan kan alla!!!!

Jenny H sa...

Bra jobbat! Skönt att känna sig nöjd och veta att formen kommer!

Trevlig helg!

Nathalie sa...

inget händer på en dag och det är bättre med -0.2 än upp :)
heja ylva!
blir så jävla avundsjuk på din löpning. jag vill också kunna! Vill springa skiten ur mig :D