måndag 2 januari 2012

17 km

Ja så här glad blir man efter 17 km löpning!


Sprang över Finnslätten, Malmaberg, Cityringen, ringde vänner till mina föräldrar och bad om en vätskekontroll :) å sen vände jag hemåt. Till min förtjusning sprang jag om Sofia och Camilla vid Coop Stenby, fick lite nya krafter!

Sprang inte så fort och sen blev det rätt halt så jag tog det lite lugnt. Förbrände 1000 kalorojder! Toppen!

Lite magträning på köksbordet och armhävningar max x 3. Jävlarns va svag jag blitt!! Tidigare gjorde jag ganska lätt 30 armhävningar nu typ 10 st (x3).


Nu ska jag räkna ihop dagen i ShapeUp och se var jag landar... Det har varit en bra dag utan godis och fikabröd!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Camilla sa...

Sprang du 17 km?! Du såg ju inte ens trött ut (tyckte t.o.m. att jag såg ett skutt:))!

ylvisen sa...

Ha ha, fick ju fin energi när jag såg er ha ha!! Skuttade ju av glädje :)

Skolgatan sa...

Ja Camilla,hon är galen..;)