måndag 16 januari 2012

Herr Poppers pingviner

Det är inte så lätt att fördriva tiden med tre barn som äntligen är friska, pigga och fulla med energi. Eller lätt är det väl egentligen men hur mycket orkar man? Vi har målat med vattenfärger, fikat, ätit, busat och städat. Nu på eftermiddagen hyrde jag Herr Poppers pingviner till ungarnas lycka. Den var rätt dålig. Handlade lite godis oxå, själv fick jag några fjuttig nötter, en ruta mörk choklad, kaffe och tuggummi...





Jag vill ut och springa, långt, fort, hårt! Ta ut mig riktigt, svettas, kämpa men nä... Kommer ingenstans, imorgon hoppas jag kunna ta mig ut! Längtar!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jenny H sa...

Kan förstå att det är öken att sitta inne när man vill UT!!! Men men, bättre tider kommer :)!

Krya på er alla!