söndag 22 januari 2012

Summering av vecka 3

En bit kladdkaka med grädde, guuuu va gott de va! Kalaset gick bra, lite manfall vilket gjorde att det fanns fikabröd i mängder!!!

Felix har varit hängig i helgen och har haft lite krupp, nu ikväll blev Jack oxå hängig med jättejobbig hosta och andning han oxå! Satt honom i vagnen och gick ca 5 km, vet inte om det blev bättre för hans del, men jag fick iaf lite extra motion.





Familjen åt pizza medan jag åt gooood räksallad med ägg och fetaost!


Å mina uppsatta mål då?

Jo jag fick ihop 5 löpmil denna vecka, t o m 5,5 mil! Nöjd! Lägg där till 3 mils promenad oxå. Inget renodlat intervallpass men har lagt in några fartökningar i joggingturerna så det känns hyfsat ok! Inget besök på gymmet heller men har iaf kört lite styrka hemma. Mindre kolhydrater i vanlig ordning, mycket vatten och lagom med frukt, mycket grönsaker.

Veckan känns bra även om den avslutades med (igår) lite smågodis och idag med fika. Har ju rört mig mycket och det är så här livet ser ut och gott var det! Tror att det är lite PMS-läge nu oxå!

Over and out!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

linnea sa...

hade lätt tagit din goda räksallad!
blev lite avis haha. kram

ylvisen sa...

Ha ha, kommer du bara hit så ska du få så du tiger :) kram