söndag 22 januari 2012

Rea, SPA och löp!

Handlade lite på G-Star-rean igår, en jeansskjortevariant och en annan vanlig G-Star-top, fick 700 kr i rabatt! Vi var ju på stan och firade en lite försenad bröllopsdag.


På em delade vi på oss, Micke hamnade på sportbaren och jag gick till Klockartorpets-SPA för att fira han mamma som fyllt jämt! Det var jag och alla andra kvinnliga släktingar :)





Det ingick mat på hotellet som var helt ok, unnade mig sen100 g smågodis! Somnade hyfsat tidigt och fick sova till 8!

Utsikten från hotellrummet mitt i centrum! Ska springa hem från stan, vädret ser inte så jättetrevligt ut!





Vi får hem barnen kl 14.00, de har sovit hos mormor och morfar i natt. På em ska vi fira svärmor ytterligare så vi måste hem och städa! So long!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Suzan sa...

Underbart!

emma sa...

hälsa Maggan från mig :)

ylvisen sa...

Ha ha Emma, såg detta nu sent ikväll!!