söndag 1 januari 2012

Nu så, längst ner på botten...

För en stund sen fick jag veta att jag var en inspirationskälla! Toppen! Va glad jag blev!

Idag är jag inget föredöme direkt, eller ja, min dag skulle kanske bevisa att jag oxå äter skräpmat och ligger på soffan men ändå kommer igen imorgon. En del tror faktiskt inte att jag gör annat än att vara ute och går eller springer, men de som känner mig vet att jag ÄR en gottegris :)

Just nu känner jag mig långt nere på botten, djupt nere i sockerträsket, det känns som om jag har fett upp till öronen! Gick en timme i snöovädret med Sofia men vad hjälpte det...., se nedan!


Nyårsdagen är den dagen då vi svenskar äter mest pizza på hela året och imorgon måste vara den dagen då flest svenskar börjar banta :) Fan vilket fult ord BANTA! Själv börjar jag mitt sunda liv imorgon, men bantar gör jag inte, det gör bara kärringar ;)


Efter pizzan gjorde jag matlådor! Hemmagjorda köttfärsbiffar som jag ska äta tillsammans med rivna morötter, vitkål, purjolök (olivolja och vinäger) och keso! Ja så får det bli! Formen ska tillbaka!


Imorgon är det dax för jobb och dagis men även för invägning. Jag är fullt medveten om att jag är kolhydratssvullen och att jag druckit dåligt med vatten. Kvällens pizza har nog bundit en hel del vätska oxå... Räknar med att jag ligger 5 kg över tävlingsformen men att jag på fredag har 3 kg kvar att tappa (därmed inte sagt att jag kommer tappa 2 kg fett på fyra dagar utan typ bara vätska). Vi får väl se....

Är ni med mig?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: