söndag 8 januari 2012

20 km

Jag tycker psykiskt det är lättare att springa från punkt A till B och inte en runda och sen hem igen. Det är därför jag ofta springer dit vi ska eller hem från där vi varit. Det är oxå ett sätt att hitta träningstid/träningstillfälle.

Det kan oxå funka att uträtta ett ärende på vägen vilket oxå ibland gör att man hamnar på vägar man aldrig sprungit på tidigare eller i alla fall inte så ofta.

Dagen runda gick först till Hovdestalund (8 km) och blombutiken där. Köpte 2 förpackningar tulpaner och sprang till Rönnby (1,5 km). Ringde på hos min kompis Maria som fyller år men hon var inte hemma så jag dumpa blommorna i trapphuset och vände hemåt (hade inte tänkt stanna ändå men hade varit trevligt att se henne). Sprang genom skogen, genom Önsta Gryta, Finnslätten och runt området här hemma ett par varv på slutet, totalt 20,01 km!

Blogger bildvägrar tyvärr!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Oj vad långt,jag försökte blogga förut men det funka ju inte.. Håller på o uppdaterar min fån,såg att du skrivit ett medd men jag kan inte läsa innan uppd. är klar och det verkar ta tid...