lördag 17 januari 2009

Lördagspromenad

Var och vibbade på morgonen med Elisabeth, skönt att ha det gjort så tidigt på dagen.
Jack sov sen så lite och vädret var så fint och de sista kilona ska ju bort nu så det var lika bra att ta en promenad. Ringde Elisabeth men hon låg och sov så jag och Jack fick gå själva.
Så här glad är jag när jag är väl kommit ut och för att gå, jobbigt innan ibland. Jag ska ju i dom där jävla jeansen innan sommaren.... Jag har Jespers döskallemössa på mig, hittade inte min men den gör sin plikt så den fick duga. Rätt cool ju! I bakgrunden syns kyrkan i gifte oss i.
Jack ligger som en kung i sin vagn! Vagnen var dyr men har aldrig ångrat den. Felix har suttit jättebra i den och får fortfarande plats.
Jag ska snart ner och tippa fotboll så vi vinner lite pengar. Ikväll blir det kebabsallad!
KRAM till alla som vill ha!


9 kommentarer:

Skolgatan sa...

Vad snygg du är i Jespers mössa:-)

Varför har du lagt ut ett kort på bugaboon? Mobilbloggar du eller? He,he!

KRAM

stina sa...

ja glömde mössan på min promenix jädrar va kallt om öronen och ja har då ganska stora öron att frysa om hehe
ha de bra

Skolgatan sa...

Nehe nu hade du tagit bort det:-)

Skolgatan sa...

Oj nu var det ju text:-). Ser ut att ha vart en skön promenad.

Gi finns inte idag,ska vräka i mig bullar:-o

Kram

Linda sa...

Vilka härliga bilder från din promenad. Jag hoppas på härligt väder imorgon så att jag kan ta en löptur, som sagt. Nu ska kilona bort!
Kram

Marika sa...

Vilket härligt promenad väder det verkar vara hos dig!
I morgon blir det promenad här...

Marika

Carina - den gråa pippin sa...

Det ser verkligen skönt ut. Själv var jag ute mellan huset och bilen fyra gånger idag. Massor av frisk luft.

Det där med att följa blogg med bild, så klickade jag på vad det nu står "följa den här bloggen" ovanför de andra bilderna. Sen kommer det upp en annan bild där man får välja om man vill följa anonymt eller med bild. Sen sparar man bara - hepp. så kommer bilden fram.

Carina - den gråa pippin sa...

Jag kollade - å jag får fram att jag kan välja om man ska visa sig offentlig.....

Har du något virus i dig månne?

Jag menar, mer än de vanliga baskeluskerna ;-)

blomfluga sa...

Hallå där hoppas att allt är bra?! Hur gammal är felix nu?
Käner igen vagn bilden:-) Har typ en lika, bred och stor, fullpacad med grejer och ungar. Minns jag fel, var inte du viktväktare förut?!...skitsamma, jag blir nog snart en helt GI-are också lr LCHF ... Det är skit med allt socker för min del i alla fall... blir som beroende. Ser skönt ut på promenaden, här är det ALDRIG så skönt;-)//Hanna med Hugo(gräsulv på FL)är även nybörjar bloggare...