söndag 18 januari 2009

Stort GRATTIS till världens coolaste tjej!

Idag fyller Ebba i Hjo 3 år. Vi lärde känna denna underbara lilla tjej och familj när Felix och Ebba bara vara några månader via nätet. Vi har haft mycket nytta av varandra och en del trevligheter oxå förståss! Om jag får som jag vill så är Ebba snart Felix tjej! Men inte ska mamma vara med och betämma heller... Han kan iaf hennes personliga tecken så det är ju en bra början!

Till sist citerar jag mamma Jessica "Ebbas liv är ett äventyr utan mallar som ska följas,en spännande resa.Idag är jag bara tacksam över denna gåva vi fått,hon är så underbar det går inte beskriva i ord min känsla till henne".

Denna tröjan från POP fick Ebba i paket från oss! :0)


Denna bild på Ebba var i Hjo-tidningen. En alldeles fantastiskt liten tidning som kommer ut två dagar i veckan, mer saker händer i Hjo! ;o)

Ni kan läsa mer om Ebba på http://skolgatan6.blogspot.com/

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

ÅÅ Tack Ylva!
Ja klart dom ska bli ihop när dom blir äldre:-)

Det är väldigt skönt att ni finns,du är min bästa karlstadmodell-källa:-)

Kram

Marika sa...

Hon är sååå... söt! Så William kanske också vill bli ihop med henne, blir hård konkurrens....

Marika.