torsdag 29 januari 2009

Matinspiration

Vill härmed tipsa om två bra kokböcker som jag fick igår! Bra tips på allt möjligt och fina bilder! Man blir nästan mätt bara genom att bläddra!


Idag har skolan studiedag här så Jesper är hemma idag. Han sitter nu och spelar Nintendo ds och är hur lycklig som helst!

Själv är jag trött som en gnu så Felix vaknade kl 3.00 i natt och kom inte riktigt till ro sen. Han ville ha välling vilket han aldrig brukar dricka på nätterna annars! Jesper vaknade och hade drömt ett par gånger och ville ha lampan tänd och det störde ju så klart Felix ännu mer. Kl 4.00 tyckte Felix att det var dax att gå upp så han har säkert somnat i ett hörn på förskolan nu....

Jag ska nu skura golven! Yippi!

5 kommentarer:

E Hayman sa...

Åh fy det är ju mitt i natten, har du fått vila något idag??
Och hur glad var Jesper på en skala när han fick spela Nintendo??
Ville han inte leka med nån kompis?
Nä nu är det fiskpinnar och mos som väntar.
Imorgon skall jag jobba.

ylvisen sa...

Alla kompisar är på fritids. Han var rätt nöjd med att bara ta det lugnt, vi har spelat lite spel oxå. Nu ska han iväg på fotbollsträning.

Å nä, jag har inte vilat, eller jo en liten stund när Jack somnade på mitt bröst. Jag sov lite i natt i soffan när han kollade på Mora träsk typ 4 varv....

:o)

Marika sa...

Jag köpte LCHF kokboken i går! Massor av gott, testade blomkålssoppan igår,Jätte god!

Skolgatan sa...

Oj hur orkar du skura golv när du har vart vaken inatt.. Det orkar inte jag fast jag har sovit bra...

Kram

ylvisen sa...

Jag sov på soffan när felix kollade på moraträsk tre varv...