måndag 7 september 2009

Menyn v 37

Nästan varje dag när Jesper frågar vilken mat det blir och jag svarar vad det blir säger han: Nej, inte det......det vill inte jag ha! Så i helgen tröttnade jag på det och bad honom bestämma fyra maträtter som han vill ha denna vecka och som jag lovade att laga. I skolan har det börjat träna på att skriva bokstäver så det blev lite extra träning för honom. Jesper har läst länge men har haft det svårare att få bokstäverna att vara lika stora när han skrivit något. Man märker att tre veckor i skolan har gjort susen!
Så, ser ni vad vi ska äta denna vecka eller?


3 kommentarer:

Pillan sa...

Vad duktig han är!!!

Linda sa...

Vad duktig han, skriver bra och hittar på bra maträtter. Han kan få skriva min matlista också ;)

E Hayman sa...

Va bra då vet vi när vi ska komma hem till er och äta ;-) Superduktigt av Jesper!!!!!!!!