lördag 12 september 2009

Ylvisen testar

Jesper och Micke spenderar halva dagen på Dingtuna IP och jespers poolspel i fotboll. Jag och de två små tog en promnead till affären och sen stannade vi hos Mari, Emil, Erik och Albin på hemvägen och hoppade lite studsmatta. När Jack sen blev tok trött eller vad det nu var för ryck han fick gick vi hem. Han sov i tre timmar men är pigg nu. Felix ligger på soffan och somnar säkert vilken minut som helst..... Jag har hunnit städa, skönt att få det gjort oxå! På måndag ska jag dock beställa städhjälp!
.
Ikväll kommer min syster med familj hit och ska äta kycklinggratäng, Jespers favorit! Till efterrätt har jag gjort en kladdkaka, på den har jag hällt ett lager med vaniljpannacotta gjord på bara grädde och lite vaniljsocker. Har aldrig provat tidigare att göra på detta visar så det ska bli spännande! Prickarna i mitten är björnbär som jag hittade i trädgården.



1 kommentar:

Skolgatan sa...

Oj det låter gott och ser gott ut:-)

Ser ut som ni hade en trevlig kväll igår!