onsdag 23 september 2009

Träff med barnmorskorna imorgon

Imorgon är det jag och Carina ska vara med på barnmorskornas träff på kvinnokliniken. Vi har varsin Felix med Downs syndrom. Vi är där som föräldrar, barnläkaren B kommer oxå att närvara och stå för informationsdelen. Vi vet inte så mycket om vad som kommer att hända, vi tar det lite som det kommer. Jag har förberett lite som vi kan ta upp/berätta om. Vi hoppas dock att de har många frågor till oss så vi kan svara från vår erfarenhet. Tänk om de förväntar sig 1,5 timmes föreläsning.....Shit! Vad gör vi då :)
Älska mig som jag älskar dig!


7 kommentarer:

Suzy71 sa...

Ni är guld värda!!! Lycka till!!!
Kram

ylvisen sa...

Tack! Vi får se hur det går! kram

Carina - den gråa pippin sa...

Asså, hur ska detta gå!?
Jag känner febrilt efter om jag inte har ett uns feber. Jag vill så gärna, men jag tycker det är så f-bannat jobbigt att stå där framme och höra min röst eka i huvet. Jösses vad jag längtar till den här tiden i morgon.
Ses vid 17 - senast. ringer dig när jag anländer parkeringen

Pillan sa...

Det kommer att gå såååå bra! Det är många som uppskattar att få den informationen som ni kan ge.
Kram

Skolgatan-Mor sa...

Gud så fin han är!!
Och ni fixar detta ikväll det vet jag (tänk på att det är ingen som vet mer o har mer erfarenhet än ni som har dom här älsklingarna o måste ju naturligtvis dela med er)
Så blivande föräldrar till DS barn förstår vad det handlar om!!
Dom är ju helt underbara!!!
Kram o lycka till.

Marica sa...

SÅÅÅÅÅ SÖT!!!!!!!

Barbro H sa...

Äntligen lyckas jag skriva i din blogg.
Så gullig han är eran Felix.
Klart att du skulle klara av träffen med barnmorskorna.
Du ska få tidningsartikeln jag lovat dig när vi kommer till V-s
Kram