lördag 5 september 2009

Farligt att dricka för lite....

Familjen Hayman har varit här ikväll och ätit tacos. Micke J är kvar och tittar på fotboll. Elisabeth och jag tog varsit glas vin och sen gick hon och barnen hem. Jag upptäckte att vällingen var slut och jag och Felix tog bilen till affären. Det var säkert ingen fara om farbror polisen stannat oss men lagom pinsamt! Hade jag druckit mer hade jag förstått att jag inte skulle tagit bilen men eftersom det bara var ett glas så var jag inte stöddigare än vanligt!
Felix fick följa med i sin snygga gröna pyamas, skulle filmat honom istället när han fick syn på lösviktsgodiset, ha ha! Han var så nöjd när han fick stoppa sin påse i vagnen och linka iväg. Han plockade upp alla grejerna på bandet och väntade snällt på andra sidan. Sen när vi kom ut och skulle gå till bilen tog han fart och sprang allt vad han orkade åt fel håll, rakt in i mörkret.... Vad annars? Charmiga lilla skitunge!


Inga kommentarer: