söndag 27 september 2009

Elvis

Imorgon åker jag och Micke till Cirkus i Stockholm för att se Glada Hudik-teatern spela sin föreställning Elvis. Ska bli spännande! Mina föräldrar kommer hit och tar hand om barnen så vi kan åka iväg.
.
Jag har köpt boken, håller på att läsa den i sista stund, den handlar om medlemmarna och hur det hela började. Bra bok, mycket skratt och känslor! Många härliga bilder! Jag har beställt den från Adlibris, kostade 253 kr om någon undrar.
.
Har sagt det tidigare men grundaren av Glada Hudik-teatern, Pär Johansson, vilket klippa till människa!



5 kommentarer:

Marika sa...

Vill också se! Den är så bra!

ylvisen sa...

Va kul!

Sara sa...

Åh va roligt, hoppas ni får en trevlig kväll...

Barbro H sa...

Såg den förra hösten. Njöt hela föreställningen och skulle kunna tänka mig att se den igen.

ylvisen sa...

Åh va bra, ja jag har hört att den ska vara bra!