fredag 11 september 2009

Egentid på våning 23

Vi hade en trevlig kväll igår, jag, Sara och Elisabeth. Fyra timmar i Skrapan, vi hade mycket att prata igenom eftersom det var så länge sedan vi sågs. Vi har tidigare pratat om att åka utomlands på en "mamma-resa" när den Elisabeth fyller 40 år men vi kom fram till igår att det är alldeles för långt dit så vi styrde om till när jag och Sara fyller 35! Fast det är ju rätt långt dit med.... I gengälld får vi skicka iväg våra män på en fotbollsresa men jag tror dom tycker det är ok?
Jag smuttandes på mitt vinglas för 68 kr. Man blir ju lätt lite snål när man vet att för den summan hade jag fått en hel flaska vin... Totalt hade vi kunnat få 12 flaskor vin på systembolaget för den summan vi handlade vin för! Men så kan man ju inte räkna....
.
Sara, en gammal handbollskompis.

Elisbeth blickar ut över Mälaren och njuter över att vara barnledig några timmar....
.
Tack för en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Sara sa...

TACK SJÄLV!!!

Skönt med några barnlediga timmar och mycket prat och vin..

Ha en trevlig helg!
Kram kram

E Hayman sa...

Ja Tack, för trevligt sällskap och total avkoppling, mkt trevligt.

Men det här gör vi snart om :-)