onsdag 2 september 2009

Klinikdagar med jobbet

Håller på att packa inför morgondagens tripp med jobbet. Vi ska åka till Sätrabrunns kurort/spa och lära oss en massa bra (?). Ett gäng har redan varit iväg och imorgon är det restens tur. Afrikansk dans står visst på schemat, det kan ju bli spännande! Tänker på när Sanna Bråding hoppade runt på Du är vad du äter, men det ska bli kul att prova iaf!

Felix kom just upp som en zombi, ligger på soffan och sover. Laddar min mp3 med en ljudbok eftersom min rumskamrat C tydligen snarkar ;) Inte för att det gör mig något, ska bli skönt att få sova själv i en säng, är nöjd med det, C har lovat att inte lägga sig i min säng! Micke är dock inte lika nöjd då han blir själv med tre barn och en fotbollsträning... BARNVAKT!!!!????(någon som hörde....?)

God natt!

6 kommentarer:

E Hayman sa...

Klart att du kommer dansa sånt som sanna bråding, fatta va roligt.
ha så trevligt, och hoppas att ni får nåt gott att äta.

Marica sa...

Å skönt att bara få sova en natt borta :-) Otur med snarkningen då men som sagt det kanske inte gör nåt! Ha en bra tripp nu då och lär dej massa nytt och bra, kram! Lycka till, till Micke och grabbarna som får rå om varandra hemma :-)

malin sa...

japp jag hörde:D

ylvisen sa...

Aboslut Elisabeth!

Tack Marica!

Ha ha Malin, ja du får gärna ta hand om mina barn någon dag!

Kram

Suzy71 sa...

Skönt för dig och Staaaackars Micke!!! Själv är jag ensam med tre barn (<4 år) i en vecka kan du ju hälsa honom så kanske det känns lite bättre :)
Det är bara att gilla läget!
När katten är borta...
M a o har jag styrt upp ett litet kräftkalas på lördag. Typ 11 tjejer. Hi hi...
Ha det fantastiskt på SPA! Skulle vara kul att ses nå't! Jag har lediga fredagar. Kram

Mormor/Morfar sa...

Klart man ställer upp när man blir inkallad! Eller ha ha....