onsdag 16 september 2009

Föräldramöte - Felix

Ikväll var det föräldramöte på Felix förskola. Jag skulle gå men hade dålig koll på dag och tid, Micke, som var på ett möte, hade ännu sämre koll vilket gjorde att vi missade det. Klantigt! Försökte lösa det med grannar, som tyvärr var och handlade och Elisabet men hon var själv hemma. När mötet hade hållt på i 20 min dök barnens farfar upp, jag trodde han var med på samma möte som Micke och hade inte en tanke på att fråga honom. Han hade alltså kunnat vara här med barnen så jag hade kunnat gå.. ja ja, vi missade mötet iaf, synd! De skulle visa en film från förskolan å sånt är ju alltid kul att se, förhoppningsvis kan man se det i efterhand. Det fanns visst någon sekvens i filmen där Felix klättrar upp i ett träd med rasande fart :D

Eftersom farfar lekte med barnen passade jag på att sticka ut och springa! Sprang Hubbo-rundan (5,3 km) och slog personligt rekord med 1 min! Superskönt väder, sprang på ren ilska!

1 kommentar:

Marica sa...

Ha Ha ja springa på ren ilska kanske vore nåt!
Jag borde gå ut å gå nu men istället tänker jag nog slumra i soffan några minuter... Kram