fredag 12 februari 2010

Inredningsparty på tisdag kl 18! Välkommen!

Som rubriken lyder, kika gärna på hemsidan, skitfina saker! Jag ska köpa klockan som de säljer och ha på min nya vägg i köket! Blev jättefint med nya köksbordet och nya blommorna och nya krukorna! Vi ska ha en ny lampa oxå, vet dock inte vilken sort men har kallat in lampsupporten från grannagatan någon dag när det passar :)

Idag ska jag ev åka en sväng till mamma på en kopp kaffe och sen förbi syrran på lunch! Micke skulle få vara ifred eftersom han var ut igår (dock hemma redan vid 1!), men han får nog ha Jack hemma. Jag tror att han hade feber i natt och igår kväll hostade han så jag nästan fick skämas när Sara var här men det hade kommit under dagen så jag visste inte. Meningen var att syrrans Oliwer skulle sovva här i natt, vi får se hur det blir....

4 kommentarer:

Skolgatan sa...

Inredningsparty,vad kul,synd jag inte är mammaledig då hade jag kommit:-)

Min man spyr,jag ska åka in och handla till Lucas barnkalas vi ska ha imorgon men jag får nog släpa med båda barnen:-)

Ha en bra lördag!

Jenny H sa...

Låter kanonkul med inredningsparty! Ett av få partyn jag aldrig varit på...

Tack för kommentaren förresten! Tyvärr är jag lite trög i bloggstarten så det dröjer säkert.. Om jag börjar blogga kommer bloggen vara låst men jag lovar att du är en av de utvalda som ska få tillgång till den :-)!

kram!

ylvisen sa...

Konstigt att det bara är HJO-bor som kommenterar :o) Synd att inte ni kan komma då!

Tack jenny, det ser jag fram emot!

kram jessica och jenny me love Hjo!

Sara sa...

Det behöver du inte skämmas över, sånt händer och säg det barn som inte hostar dessa tider?!?!

Jag ska på Capri visning på tisdag klockan 18 så tyvärr. Är ju som alla andra lite sugen på den där klockan..hihi men jag får väl hitta nån annan...

Tack för en trevlig kväll!
KRAM