måndag 22 februari 2010

Möte med förskolan


Mötet gick bra! Vi kollade av hur allt fungerade. Enhetschefen berättade att personalen ska få mer tecken i bagaget! Vi får fortsätta att använda oss av vår nätverkshandledare även på förskolan då de kommer fortsätta att köpa den tjänsten av henne. Jättebra att vi kan jobba på samma vis (efter Karlstadmodellen) hemma som på förskolan. Enhetschefen undrade hur hon kunde vidareutveckla Malin (Felix resurs) som ligger steget före all annan personal, kul att hon tänkte så! Jag hade specialpedagogen med vilket alltid är skönt även om mötet flöt fint. Vi pratade om hans utveckling, vad som hänt och hur vi ska jobba vidare. Kändes bra!

4 kommentarer:

Pillan sa...

Vad bra att du blev nöjd med mötet!

Ska jag komma förbi på torsdag kväll efter jobbet? Typ strax före 19?
Hade helt glömt bort att jag skulle titta i erat kök....

Suzy71 sa...

Härligt när allt flyter på! Ses imorgon! Ska bli supertrevligt!
Kram

tiny sa...

j. Av en slump råkade jag din blogg eftersom jag precis börjat prenumerera på Linas Matkasse och din blogg fanns med som exempel på en nöjd kund. Jag råkar ha en dotter med ds och vi har jobbat efter karlstadmodellen sen hon var bebis. Hon är tio år nu. Roligt att höra att förskolan har en bra inställning. Utbyter gärna erfarenheter om du har lust. Du når mig nog enklast via facebook, namnet är Tina Ternstedt Ha det gott.

tiny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.