söndag 6 november 2011

17 km

Dagen började med gympa, idag var det min tur att åka med Felix.





Sen kom Alex förbi så Elisabeth kunde sticka ut och springa medan det var ljust. Man måste hjälpas åt :)

Sen var det min tur. Micke skjutsade hem Felix till mormor och morfar och stack sedan med Jack och Jesper på fotbollsavslutning med bowling. Jag sprang ut till Öster Mälarstrand via Anundshög, Irsta, Hässlö, Framnäs, totalt 17,3 km. Nu väntar vi hos mormor på skjuts hem och kanske en pizza :)








- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Jag ska lägga ut kort på mormor o morfar nästa gång:).

Fasen vad du springer,är du nervös att jag ska springa ifrån dig;)?

Kanonide att du o Felix kommer på besök! Vi kan inte helgen den 18:de annars kan vi jämt,vore jättekul!!