måndag 21 november 2011

Sex timmar....

.....har gått av måndagen för min del. Sex timmar med "komma iform till jul"-tänket. Sex timmar med sockerabstinens :) Jag tror inte riktigt på att bryta sockerintaget så där PANG utan tror det blir bättre med en nedtrappning.... Därför fick det bli en Modifast-bar från Apoteket till kaffet efter maten (köpte den inte dag utan hade den sedan tidigare). Den innehåller rätt mycket kolhydrater dock men har tydligen ett bra GI-värde och innehåller "bara" 120 kalorojder. Detta blir dock ingen vana det förstår ni va? :S


Frös som en gris oxå så det blev ett par vändor med dubbla steg upp till våning 9, bränner rätt skönt i benen och nu är man varm igen. Dagen fortsätter...


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Nathalie sa...

haha nej jag fattar ingenting. är ingen riktig iphone människa. när jag zoomar före tagning så blir det ju närmare så klart men jag tycker bilderna oftast blir suddiga då, men jaja. haha. jag får skärpa till mig mer med att zooma då :)
jag får fråga min sambo om han fattar :)