tisdag 8 november 2011

Lunchpromenad

Det är ju det här med att hitta tiden till motion/träning när man har tre barn som kan va svårt. Där är jag dock duktig på att just hitta tiden! Jag går eller springer ofta dit vi ska, eller tar mig hem per fot eller varför inte både och? Idag blev det en liten promenad på lunchen, jag hinner inte så långt som tex igår när det blev över 11 km kvällspromenad med Sofia, men det är bättre än ingenting! Jag tycker det är skönt att lyfta på arslet, komma ut i friska luften och lyssna på lite ljudbok! Tjänade ihop till en bars till kaffet ju! :) Jag har ett stillasittande jobb och kan behöva lite vardagsmotion.

Har på mig mina sponsor-kläder vi fick till Idre-resan tidigare i höst! Jag har alltid gå-skor, mössa, vantar, jacka liggandes på jobbet om tillfälle ges.











- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Suzan sa...

pepparkaksbaren är såå god!

Jenny H sa...

Jag kanske skulle byta ut marabou chokladen mot swebar?

Mössan var ju superskön! Fick låna jessicas under en promenad!

Kram!

Skolgatan sa...

Nä inga kakor eller säg inte det till tandis iallafall,fikar aldrig;)