söndag 20 november 2011

Vecka 47

Hej träning, hej då kolhydrater! Eller i alla fall en snygg mix, en bra kombination! Snart är julen här och jag vet hur jag fungerar, all in på alla godsaker! Just därför är det en stor skärpning NU innan så blir det godare i jul! Jag vet, jag har varit med förr....men lär mig visst aldrig :)


Ägg är bra, funkar alltid!


Ny vecka som bjuder på både det ena och det andra, både trevligheter och big BLÄ!


Måndag: Bilbesiktning

Tisdag: Löpning + styrka

Onsdag: Tandläkaren, Klippning Jesper, gym + SPA med jobbet

Torsdag: Löpning + styrka

Fredag: Lön !!

Lördag: SPA med övernattning tillsammans med Mickes syster och man

Söndag: Hotellfrukost, löpning + styrka


Förra veckan fick jag ihop 25 km löpning, undrar om jag kan slå det denna vecka med tre löppass? Som vanlig tillkommer lite promenader när tillfälle ges.


Upptäckte idag mer än någonsin att jag bör bli lite starkare.... För det första är det inte bra att bara löpträna, kroppen behöver även styrkas för övrigt. Å sen har jag märkt att när jag blir tvungen att bära Felix från en dagisavdelning i ena delen av huset till den andra.... shit, han börjar bli tungt alltså! Hm... Tänker inte se mig besegrad av en 5-årig! Ändring på det! Hej Hulken!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Nathalie sa...

haha zoomade faktiskt bilden innan jag la upp den. från början var jag längre ifrån. även om jag zooar i telefonen när jag tagit kortet så blir den till det normala när jag lägger in på datorn så jag måste ändra och zooma bilden på datorn sen igen, vilket jag oftast är för slö för. men jag ska försöka skärpa mig :)

lite styrka behövs också för att hålla kroppen stark. kom igen ylva! :)

Skolgatan sa...

Oj vad mycket spa,du kommer vara både mjuk och stark som en björn efter denna veckan!