onsdag 9 november 2011

Ett Göteborgsvarv?

Ikväll ska jag ut och springa med Elisabeth, vi har infört en trevlig långtur en gång i veckan! Så otrevligt att springa själv i mörkret.... Får se om jag orkar springa ca 20 km, rundan vi tänk springa är ca 17 km, kör ev lite längre själv (före eller efter). Orken har jag men vi får se vad benen säger!

Ikväll får vi även sällskap av Antonio, ni vet han som är med i 112 Polis eller vad programmet heter, kul med draghjälp och poliseskort! Ikväll behöver vi inte vara rädda :)


Dessa skor som bara sprungit ca 7 mil har redan hål på tån! BIG arg min! Men jag springer med för små skor (enligt andra ha ha men jag gillar storleken och att de sitter åt runt foten) och det är väl det som gör att jag sliter hål på dom nästan direkt! Hm..





Nu ska jag göra en omelett! Gött!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: