onsdag 2 november 2011

Lidingöloppet

Ja nästa år ska jag springa en variant på Lidingöloppet! Jag ska springa för Svenska downföreningen! Det är tydligen ett gäng som ska representera föreningen, kul!! Tror att det är 10 km som gäller, har för mig att det finns ett sånt lopp bara för tjejer. Har inte så mycket info just nu, det är ju ett tag kvar :)

Ikväll har jag varit ute och kutat med Elisabeth, det blev 18 km! Till Mc Donalds Stenby, Rocklunda, Gryta och hem och sen lite extra runt kvarteret! De två sista kilometrarna gick i 5-fart. Toppen! Jag blir lite öm runt knäna när jag springer det här sträckorna men det är rätt långt oxå och då ska det kännas :)





Svettig, törstig, trött, öm och väldigt nöjd!





- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Gött med svett,nu är godiset bortsprunget,bra jobbat!!

Nathalie sa...

det är så det ska se ut :D