söndag 13 november 2011

Hemsk söndag

Vi hade det jättetrevligt hos min syster i lördags, god smörgåstårta, gott snacks (lite för mycket), gott vin och trevligt sällskap! Jag skulle ju inte ha gått ut men ah, det blev så.... Men vi hade attans kul, dansade och asgarvade! Söndagen var dock inge skoj alls. Jo efter kl 18.00 var man människa igen efter lite pizza, godis och Coca cola!

Lyckades ta mig på ett barnkalas på eftermiddag med Felix hos hans dagiskompis men det var en pina. Felix hade jättskoj och skötte sig galant, var artig och trevlig och sa Nej tack när blev tillfrågad om han vill ha mera tårta. Jag satt mest i en fotölj :)













Min svägerska Linda och jag. Hon hade klippt lugg och var så snygg i sin nya frissa. Tack alla för en trevlig kväll! Å extra tack syster förstås som inte fastnade på bild!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Det är värt en hemsk bakfylledag ibland när kvällen innan är lyckad:). Fint med lugg det är jag lite sugen på men det blir aldrig bra på mig...

Skolgatan sa...

Hallå var är du? Har du fortfarande inte återhämtat dig;)?