måndag 28 november 2011

Ok måndag

Förutom att jag glömde väskan hemma imorse och fick vända för att då kommna 30 min för sent till jobbet, så har det varit en ok dag!

Snälla grann-Jossan kom över direkt när jag kommit hem från jobbet så jag kunde sticka ut och springa innan det blev mörkt-mörkt. Det var ganska mörkt när jag gav mig iväg men jag hann förbi Malma och nästan hela vägen till Finnslätten innan det blev riktigt svart. Tack Jossan!





Jack har somnat på soffan, Felix sitter vid datorn, Micke är på kontoret och Jesper är i källaren och spelar tv-spel. Å jag då?? Städar (som vanligt) och spelar Wordfeud (som vanligt?).

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Nathalie sa...

haha jag vet, upptäckte det när jag lagt in bilderna på datorn redan och då ORKADE jag inte ändra. haha. ska tänka på det mer till nästa gång :D