onsdag 30 november 2011

Nya blommor

Sånna här inlägg tycker jag själv är högst ointressanta hos andra men bjuder på ett sånt inlägg själv idag :) Ikväll har jag gjort lite fint här hemma!








Pimpat vår ljuskrona. Denna hittade vi i källaren när vi köpte huset av Mickes mormor och morfar, det är tydligen någon gubbe från trakten som gjort den för lääääänge sedan :)


Blev hemring från dagis idag, de misstänkte att Felix hade ögoninflammation men jag tror inte att han har det. Vi får se hur vi gör imorgon. Svårt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Så fint du gjort! Själv tycker jag det är rätt kul att läsa om andras "pyntande" då det ger mig lite inspiration :)!

Svårt med ögoninflammation... Det jag vet är ju att ds barn kan ha trånga tårkanaler och därför se lite igengrodda ut i ögonen vid förkylning. Men det är ju inte det samma som inflammation.. Men en svår avvägning kan det ju va!

Ha det gott!!!
Kram!

Skolgatan sa...

Oj vad juligt och fint,jag tycker med det är kul att se hur andra pyntar.

Håller med Jenny,svårt att veta,Ebba kan bli geggig när hon är lite förkyld.