söndag 20 november 2011

15 km

Vårt kylskåp har fått spunk och bildat stora isblock som vi nu tagit bort. Jag byggde en nästintill fin ljuslykta!





Sprang oxå just 15 km asfalt. Fick bra draghjälp av Antonio, vi höll fin 5-fart i snitt. Sprang över Malma, Finnslätten, E18, Gideonsberg och hem. Bra sugen på att hänga med längre men eftersom vi höll ett ganska högt tempo för att att vara Ylvisen på långgrunda fick jag ge mig!

Invigde min nya löparjacka som fick godkänt! Står emot lite regn och vind, toppen! 599 kr på Stadium minus 20%.


Imorgon börjar formtoppen inför julen så jag undrar just vad jag ska äta för gott ikväll?

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Vilken fin lykta:)!

Du fick en ännu fattigare vän;)

Jenny H sa...

Najs jacka och lykta!!! Varför får inte mitt kylskåp spunk så jag oxå kan göra islyktor???

Suzan sa...

Snygg jacka (likadan som jag har =)