måndag 28 november 2011

En helg utan träning

Kan inte minnas när det hände senast, jag har inte ens tagit en promend. Inte likt mig. Helgen var supernice och kroppen behöver lite vila så jag tror inte att den mår dåligt av att vara soffpotatis...däremot jag hade kunnat känna mig lite fräschare idag. Kolhydratsvullen och seg!

Bilden är förstås gammal, hade precis sprungit 17 km och var på väg upp till mina föräldrar för dusch och fika. Finns nästan inget bättre än när man får stanna efter en långrunda, ta en dusch och sen äta. Eller jo, igår när jag la mig brevid Jack för att han skulle sova sa han:

- Mamma vet du? Jag älskar ditt hjärta!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Åå Jack<3

Jag har inte rört på mig på en evighet,haft nått i kroppen som inte vill bryta ut,småfeber och halsont:(. Men idag känns det bättre och så är det måndag och allt:)!

Kram

Suzan sa...

Åh :)