onsdag 9 november 2011

20 km

Det blev inget Göteborgsvarv men inte långt ifrån! Mycket nöjd med mina 20 km. Vi var tre tappra löpare som drog iväg i mörkret via Malma och Finnslätten och in mot stan och sen hem. Jag hade sprungit ca 3 km innan jag mötte upp Elisabeth och Antonio, sen sprang jag ett extra varv runt kvarteret för att få ihop minst 20 km. Känns kanon nu!!

Hade någon sagt till mig för några år sedan att jag skulle orka springa två mil en dag hade jag skrattat! :)

Tack för ikväll, bra jobbat!!








- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Skolgatan sa...

Du är min idol,2 mil är gööörlångt,phu!

Skolgatan sa...

Tryckt med en polis,vi har också en kändis på vårt gym,en av årets bönder,han brukar spinna och var även med på boxen:)

ylvisen sa...

Toppen ju! :)

Jenny H sa...

Ojojoj... Två mil... För mig känns det som något omöjligt. Du e grym!

Jo angående mitt inlägg så är det nog inte så att jobbarna tar tid på sig... Det är snarare så att det ska ansökas om pengar för varje moment och det tar tid.. Alldeles för lång tid. Men en vacker dag, då finns både pengar och pigga jobbare :)!

Ha en fin helg!
Kram!