fredag 25 november 2011

Fredag måndag fredag måndag

Veckorna går så fort så iblande känns det bara som att det är fredagar och måndagar hela tiden! Ja nästan så! Idag är det i alla fall fredag! Jag har julpyntat min jobbar-grotta med en stjärna från Maxi :) Visst har jag en gräslig utsikt från mitt fönster?

Gick en 20 min lång lunchpromenad och en sväng upp till våning 9, dubbla steg så nu fryser man inte i alla fall!

Lite kaffe och mullbär till journalskrivningen sitter fint! Jag har beställt från vitamera.se (gick inte att länka).

Ikväll från vi främmande av familjen Hayman-Johansson, vi ska planera sommaren, ev ska vi hyra hus i Danmark!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Ta böda camping,öland v.31 istället,dom röker och pratar så konstigt i danmark:)

Skolgatan sa...

Alltså dom kanske inte röker konstigt men dom röker mycket...

Sara sa...

Ja eller varför inte Gotland :-) Där var vi i somras och det var helt underbart....