onsdag 2 november 2011

Värdelösa jävla dag!

Får dåligt samvete av överskriften, har inget egentligen som är värt att klaga på, man hade kunnat ha det värre.

Men idag är en skitdag där inget går bra, känns inte roligt, finns inget flyt.

I Thailand går de med vatten till armhålorna och i Somalia finns det ingen mat.

Å här sitter jag och tycker jag blivit fet! Sitter på arslet och äter godis! Rimmar illa.





Rasten är slut och jag ska ta tag i jobbet igen!

Ikväll blir det iaf löpning med Elisabeth, bra att sällskapa i mörkret. Blir en runda på ca 15 km. Ska bli skönt! + - 0 med träningen efter denna godispåse! Heja heja Ylvisen, du är kass! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Ät godis och sitt på arslet du så ska jag kuta ifrån dig nästa år;)!

Nathalie sa...

haha men ylva! positiva tankar :)
(haha men jag är precis likadan när jag är på ett mindre glatt humör) "vill äta mig tjock på godis och inte göra något alls" :)