torsdag 11 december 2008

Häcken full!

Först var jag iväg med alla barn. Hem och åt frukost för att senare hämta Elisabeth och Alex och sticka och träna vibrabtionsträning. Hem med dom och sen iväg till IKEA. Jag har blivit påtvingad klassförälderrollen eftersom ingen ville ta på sig den rollen blev de fyra första barnen på klasslistan utvalda, deras föräldrar då såklart. Skulle aldrig ha gift mig! :o)
En annan mamma har fixat en fin chokladask från en lokal chokladeria här i stan och det blev pengar över. Jag lovade att fixa något för den summan. Det blev lite dyrare än vad det egentligen skulle ha kostat men jag struntade i det. Hittade servetter, 4 blockljus, ett stort silverhjärta att hänga upp tex i granen. Blev rätt fint med celofanplast runt. Det får iaf duga, hoppas de blir glada!


Nu har Jack vaknat så han ska få lite mat innan vi åker hem till Eliabeth igen. Hon ska låna vår bil för att åka till tandläkaren med Emma. Jag går till dagis, hämtar Felix, går till skolan på drop-in kl 15. Går tillbaka till Elisabeth med alla barnen för att där ta hem vår bil igen.
Ikväll ska jag ligga på soffan! Ska bara plocka undan först. Köket ser ut som en sopptipp, toaletten som skit och vardagsrummet är fullt med leksaker!

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Hej!
Vad bra att man får kub o nupp reklam på sin sida när man skrivit om det...
Såg att du med har det:-)

ylvisen sa...

Va fan säger du? Ska aldrig nämna det igen, fy helvete! :o(