onsdag 17 december 2008

Hm, vad ska man hitta på idag?

Slappa kanske, nu har jag ju lämnat de två stora och har bara Jack hemma? Men först ska jag äta frukost och sen ska jag åka och träna med Elisabeth, måste tanka på hemvägen. Sen ska jag köra hem henne och ta en dusch och göra mig lite fin innan jag ska åka till jobbet för att äta grötlunch och få paket! Jack ska följa med. Måste sen ner på stan och träffa mamma för att hjälpa henne med julklapp till Micke, måste även fixa trisslotter till helgen, hämta ut ny medicin till Jesper, fixa julklapp till farmor, köpa färg och klister till vår pysselkväll som vi ska ha på tisdag med Micke och Elisabeth och alla barn. Kilar in på Coop på hemvägen och storhandlar till helgen och till jul. Hem med alla varor och sen till affären för att fixa frimärken till saker som legat länge och ropat på mig i köket. Hämtar sen barnen på skola och dagis och hem med hela högen. Sen ska jag bara fixa lite mat så det är klart när Micke kommer hem eftersom det julskolavslutning på skolgården med fackeltåg och sång kl 18. Sen när vi tagit oss hem med alla barn och fått dom i säng, då ska jag ta det lite lugnt, ska bara fixa lite andra saker först.....

3 kommentarer:

Marika sa...

Verkar inte som du har några problem med sysselsättning idag! Ditt problem blir nog att få tiden att räcka till, allt det som du räknade upp borde rimligtvis ta sådär två, tre dagar att uträtta!

Vi har också skolavslutning med fackeltåg till kyrkan i kväll kl 18:00 Mysigt!

Anonym sa...

Så där kunde min dag också ha blivit om jag inte gett upp och insett mina begränsningar.

Ner på stan till öppning och köpa julklapparna som återstod (blev ändå inte klar). Hem och äta sen lunch innan jag svimmade av lågt blodsocker, amma och hämta Viran. Det blev ingen storhandling och ingen middag. Den beodrades Martin att hämta i restaurangen med gult M.

Skolgatan sa...

Men vilken skön slappardag;-)