måndag 29 december 2008

Vilken fin vinterdag!

Jag tycker inte om att gå ut med barnen, men ibland måste man. Ok, när man väl kommit ut kan det vara kul, men det var ju det oxå, att ta sig ut! Jag är lat! Idag var det iaf en sån fin dag så jag var tvungen att gå ut. Tråkigt att man skulle känna sig tvungen att gå ut, men så är det! Jag skulle föredra att ha någon som går ut med mina barn mer än att ha städhjälp tex. Hatar gnäll och påklädning och när man får göra det själv, blä! Micke jobbar idag.

Väl ute var det riktigt skönt!


Solen var påväg upp över trädtopparna.


Det var inte så lätt för Jack att ta sig upp till stående.


Jesper tyckte det var roligt att va ute, men han tjatade flera gånger om att få gå in och spela Nintendo. Undrar vart han fått latheten ifrån...


Felix tyckte det var jätteroligt när jag sprang på gatan fram och tillbaka....


Felix, Jack och Jesper.



2 kommentarer:

Marika sa...

Ser härligt ut! Jag tillhör också de lata, men måste väll gå ut idag jag med! Siktar in mig på eftermiddagen, kanske har blivit lite varmare då kan man hoppas!

Skolgatan sa...

Ja det var jättefint ute,jag hör ju oxå till dom lata:-)...

Vad fint det blir i källaren!

KRAM!