söndag 11 januari 2009

ABBA singstar

Idag har Micke varit och köpt playstation 3 och då ingick ABBA singstar. Kul! Efter att de andra hade ätit Mc Donalds och jag en kycklingsallad med kassler och fet sås gick vi ner i källaren för att sjunga. Jesper vågade inte först men sen provade även han, riktigt duktig var han! Man behöver ju inte sjunga rätt, bara man låter rätt så får man poäng. Micke valde en låt som vi knappt hade hört, Under Attack, och vi gjorde vårt bästa. Sen såg vi att det stod "uppspelning" och vi tänkte vi skulle spela in en låt och sen lyssna på den, grejen var bara den att den redan hade spelat in det vi sjungit och vi lyssnade på Under Attack som vi nyss sjungit. Jag trodde allvarligt att jag skulle dö av skratt eller att Jesper skulle kissa på sig, Micke kunde inte andas, t o m Jack skrattade (Felix sov)!


Helgen har varit lugn. Felix är fortfarande snorig och får vara hemma en dag till från förskolan. Trots förkylningar hade vi kalas igen i lördags för Jack. Farfar med sambo och faster med familj kunde inte komma på riktiga kalaset så firade lite igen. Tack för bra presenter!

4 kommentarer:

Marika sa...

Ha, ha! Låter kul det där, kanske man skulle köpa!

Marika.

Linda sa...

Jag har nominerat din blogg, kolla min blogg så får du se :)

Kram kram

Sara sa...

Åh va roligt, får vi lyssna på eran skönsång nån tisdag framöver..?? ;-)

Närå, skoja bara... Antar att man åker på det själv då o tondöv som jag är vet jag inte om jag utsätter mig för det... hihi...

Krya på Felix nu..

KRAM

ylvisen sa...

Nä du ska sjunga Sara självklart!

:o) Tack för maten idag!