tisdag 20 januari 2009

Hurtbullar eller idioter?

Efter vår svull-lunch gick jag och Elisabeth en promenad, det hade börjat snöa lite men va fan.... Vi gick Hubborundan som inkluderar en massa åkrar och öppna ytor. Det tog 59 minuter att gå denna runda, brukar ta under 50 från mig och runt. Underlaget var inte det bästa för min stadsvagn :o) och snöandet tilltog men vi var jädrigt nöjda att vi gick ut för att inte tala när vi kom hem! Jag var helt genomblöt, en dusch satt fint!
Elisabeth kämpar mot vinden :o) Alex och Jack låg iaf väl inpackade och njöt!
Ikväll har vi vår första nätverksträff här hemma. Det blir våra föräldrar, våra systrar och ev två från förskolan (extra roligt), Sofia kunde inte komma idag, + handledaren som håller i Nätverket. Sofia har förresten anmält intresse för att vara någon typ av hjälp till oss, måste bara undersöka hur vi kan använda henne. Någon som har förslag? Har egna förslag som tvättare, diskare, städare men hon kanske mer har tänk typ avslösare eller avlastare/avlastningfamilj, något som rör Felix! :o)


6 kommentarer:

Carina - den gråa pippin sa...

Hurtbullar så klart!

Men visst TÄNKTE du bara på den där chokladkakan, väl!

ylvisen sa...

Ja jag tänkte bara, ingen choklad här heller, tyvärr...

Skolgatan sa...

Vad ni är duktiga,usch vilket väder ni har. Jobbigt att vara snobbig och gå med cityvagn på landet;-)*avis*

KRAM

Barbro H sa...

Absolut hurtbullar. Duktigt av er.
Jag hade aldrig gått ut i det vädret.

ylvisen sa...

Jessica, ja värsta problemet!

ylvisen sa...

Barbro, vi funderade på att skjuta upp det till kvällen men sen var det bara att ta tjuren vid hornen, skönt när det var gjort!