söndag 11 januari 2009

Mitt nya liv

Mitt nya liv har gått bra! Jag har nu varit skärpt i fem hela dagar. Jag har hittat en bra sida jag kan rekommendera (http://www.kolhydrater.ifokus.se/), där står en massa bra och intressanta saker. Sen har jag beställt en kokbok som verkar himla trevlig!Klaras Goda GI-dagar: Klara Desser - kompletta menyer för 6 veckor Jag har redan GI-för hela familjen och den kan jag oxå rekommendera. Jag har provat massor med recept där och det finns mycket gott! Jag har ju varit med i viktväktarna i en period tidigare (för sju år sedan eller nått) och detta är egentligen raka motsatsen mot vad jag åt då så jag tycker detta är lyx! Grädde, smör, brie ost, andra ostar, nötter, solroskärnor, bacon, ägg osv.

Självklart saknar jag choklad tex men än så länge går det bra men jag känner ju mig själv....! Å ni som känner mig förstår oxå, ha ha! Jag gottegris, nä nu fattar jag ingenting!

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Du är så duktig,jag har fuskat rejält i helgen men jag har pms så jag skyller på det,då måste jag ha choklad!

Kram

ylvisen sa...

Klart du måste ha choklad! :oD Jag sitter här och drägglar...

Marika sa...

Ska kolla den där sidan, jag GI:ar ju jag också! Men jag har liksom ingen struktur på det hela! Undviker bara kolhydrater, vet inte riktigt vad jag ska äta!

Marika.