fredag 30 januari 2009

Tidig morgon och ds-träff

Idag ska vi träffa en annan familj som har ett ds-barn. Vi har träffats några gånger tidigare men nu är det 1,5 år sedan sist, tiden går som bekant. Det ska iaf bli väldigt roligt att se hur han har utvecklats och se hur dom har det idag med förskola och habilitering osv. Återkommer om det senare eller imorgon!

Idag fick jag nöjet att gå upp 5.45 med båda de två små. Härligt! Jag har hunnit tvätta två maskiner nu på morgon och fixat blöljor och välling, känns som klockan är 10.00, fast den är bara 7.12. Jesper kom precis upp, Micke sover.

Vibrationsträning med Elisabeth 9.30. Trevlig helg!

1 kommentar:

Carina - den gråa pippin sa...

OM man nu kommer upp i den där ohyggliga tiden och får lite gjort så känns det ju rackarns så jättebra. Men steget upp från sängen till att man känner sig någolunda pigg - uj vad den kan vara lååååååång. Jag sa till Åse på jobbet att jag önskar att jag hade en del av din energi.....
Vilka ska ni träffa? Nyfiken ju!