tisdag 13 januari 2009

Bröllopsdag

Idag är det två år sedan vi gifte oss. En dag som var så otroligt rolig och minnesvärd. Det var en sån där dag som allt klaffade och allt bara var för oss. Helt fantastiskt! Här följer lite bilder!
Hur kan detta bli bra?

Min underbara bukett med orkidéer, vad annars?

Jag och min blivande före fotograferingen
Min vän Sofia och jag, hon var även toastmadame och gjorde ett kanonjobb!


Utanför kyrkan, lite snö dagen till ära!


Felix låg och sov i en bänkrad...

Tårtan på festen!

Sen var det party! Sofia, jag och Johanna
Tony, Sofias man filmade vigseln och delar av festen. Elisabeth anfaller bakifrån.
Ikväll blir det bara lite god mat, vi ska hitta på något roligare i vår istället!

15 kommentarer:

Marika sa...

Vad fina ni var!
Grattis på bröllopsdagen!

Marika.

stina sa...

Jisses va fina ni var
ha en underbar dag
Grattis

Skolgatan sa...

Grattis på bröllopsdagen!

Kram

Unknown sa...

Stort grattis på årsdagen! Ni var otroligt snygga båda två. Jag är helt imponerad av frisyren...din alltså ;-) Urtjusig!

Ha det så bra och njut av god mat i kväll.

Skolgatan sa...

Men vad du är duktig,trerätters!
Vill gärna se bilder sen.

Nu ska vi gå och dansa

Kram

Lilla L sa...

Wow, vilket vackert brudpar! Har precis hittat till din blogg, kul att läsa. Jag har själv 3 barn, varav min minsta prinsessa (7 mån) har ds. Kika gärna in på vår blogg!

/Helena, mamma till Lilla L, storebror H och lillebror M

BarbroH sa...

Hej Ylva!
Jag var ju väldigt flitig ett tag med kommentarer. Jag läser din blogg varje dag och tycker att det är intressant och kul.
Vi var i Sälen över nyår och när vi kom tillbaka hade jag glömt mitt lösenord.
Vad jag tänkte skriva förra veckan var att jag inte alls tror att du är olycklig som bloggar. Vi kvinnor tycker ju om att dela med oss av våra tankar och känslor och det tror jag är bra.
Förstår om du ibland vill ha både städhjälp och lektant. jag funderar mycket på hur man hann och orkade så mycket ändå när man hade småbarn. Jag är jättetrött när jag kommer hem från jobbet så det nya livet jag tänket mig efter helgerna har det inte blivit så mycket av men jag har tränat 1 gång på hemma plan och så åkte vi ju faktiskt längdskidor varje dag i Sälen.
Detta skrev jag igår men det bara strulade så jag fick fixa mig en hotmailadress.
Vad fina ni var på bilderna.
Hoppas ni haft en bra bröllopsdag önskar Elisabeths mamma.

Linda sa...

Ett stort Grattis på bröllopsdagen!
Vad roligt att få se lite bilder, ni var jättefina!

Kram rkam

Linns mamma sa...

Grattis på bröllopsdagen!

Vilket tjusigt brudpar!!

Kram

malin sa...

herregud va fina lockar!
grattis:D!

Sara sa...

GRATTIS :-) Det sa du inget om idag..

KRAM

ylvisen sa...

Hej Barbro!

Kul att du läser! Bra att du nu har skaffat dig en adress som fungerar, det är ett himla krångel det där med att komma ihåg lösenord!

Ja vår bröllopsdag var en dag att minnas, fy attan va kul vi hade!

Duktig du är som tränar!

kram ylva

Carina - den gråa pippin sa...

Grattis!
Vilka härliga bilder det är på er.
Kram

Anonym sa...

Är det två år sedan!!!! Ni är ett fint par. Men tydligen inte tillräckligt underhållande hi hi hi.

Men vänta bara tills Felix kommer upp i tonåren, då kommer han att förså romance.

ylvisen sa...

Precis, vi är rätt tråkiga!:o)