onsdag 7 januari 2009

Öronbesök och Nätverksträff

Hemma igen efter att ha varit på öron-näsa-halskliniken. Vaxproppen som Felix hade i örat gick att dammsuga bort. Jag höll i kroppen och en sjukskötare höll i huvudet, Felix kämpade och var ledsen men det gick bra, tur man inte är så blödig! Det var en stor klutt som han fick bort, blä! Nu är han bra hängig, jag tror att han har feber, han blir hemma från förskolan imorgon. På väg till bilen stannade vi till på kirurgkliniken och hejade på Gråtruten och sen fick Felix charma tjejerna på mitt jobb innan vi åkte hem.

Nu i januari ska vi ha vår första riktiga nätverksträff, ska bli intressant. Det är folk i vår närhet och sen får vi hjälp av Margareta Hallner som är utbildad inom Karlstadsmodellen och hon kommer att handleda oss. Ska bli kul att komma igång, jag hoppas det blir bra. Målet är att oxå få med förskolan, vi får se hur det går!

4 kommentarer:

Carina - den gråa pippin sa...

Hej på dig

Ja, det var riktigt trevligt att få så fint besök på min arbetsplats. Skönt att få jaga lite barn också. De hann nog inte se skelettet med tomteluvan inne i konferensrummet, å tur är väl det. Annars hade de väl inte vågat komma och hälsa på mig igen.

Kram på dig och er

ylvisen sa...

Ha ha, nä felix sa inget om det ;o)

KRAM

Skolgatan sa...

Skönt att dom fick bort pröppen!

KRAM

Kerstin B sa...

Roligt att komma igång med nätverk det skall ju vara så bra. Roligt att ni fått en utbildad handledare, Vad får man betala i timman för att få proffs handledning i nätverk?
Kram
Kerstin