torsdag 15 januari 2009

Award 1

Kolla här vad jag fått av http://skolgatan6.blogspot.com/.

Tack snälla Jessica!
[award_26264077_26286290.jpg]
Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg och länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. Sen ska man nominera andra men jag orkar inte det tyvärr, men är stolt för min nominering! Kanske ändrar mig när jag vet om jag tjänar nått på detta :o) Har även fått en annan nominering av http://ensysterenbror.blogspot.com/ och skulle säkert ha gjort likadant med den men det blev visst inte så.... Får väl skylla på tefonhjärnan igen!

Har fått Ventolin till Felix, hoppas han får lättare att andas på nätterna nu!

5 kommentarer:

stina sa...

hoppas att du får sova i natt och att Felix mår bättre snart
kram på er

ylvisen sa...

Tack så mycket!

Skolgatan sa...

Stackarn,hoppas han blir bra nu då!

Grattis till awarden:-D

KRAM

Carina - den gråa pippin sa...

Det räcker inte med en.... utan du får även något att hämta hos mig.
Kram på dig

Carina - den gråa pippin sa...

Är du vaken än?
Jag ska lägga mig i tid ikväll - skit, det blev inte så ikväll heller.

Kram på dig
från den färgglada pippin