onsdag 6 maj 2009

Syskonkärlek


Alla mina tre grabbar älskar att busa med varandra. Det är så roligt att se dom tillsammans. Ibland går det lite hårt till, de två minsta vet inte riktigt hur starka de egentligen är och deras små nypor känns vill jag lova! Jesper får stå ut med mycket och ger sällan igen snäll som han är. Igår hade Felix ett stort sår på ryggen som Jack låg bakom. Felix och Jack är bandlysta på Jespers rum men ibland står dörren öppen och dirket är de inne och förstör. Ska bli kul att se dom i framtiden, kommer dom att göra saker tillsammans, kommer Jesper och Jack ta med Felix ut på äventyr? Jag hoppas det!

1 kommentar:

Carina - den gråa pippin sa...

Vad goa de är! En riktig storebror som matar lillebror. Härligt.

Den 6 juni ser ledig ut. Ebba blev lite sur när hon fick höra att det bara var jag och Felix. - Varför ska det vara så mycket DS? frågade hon surt. Sen tänker hon inte på att hon och jag brukar ha "egen tid" tillsammans.

Ses på tisdag kl 16