lördag 23 maj 2009

Tacokväll hos syster

Ikväll är vi hos min syster och äter middag. Våra föräldrar är oxå här. Jack ska sova kvar eftersom Marie ändå skulle passa honom imorgon då Jesper har fotbolls-poolspel igen. Skönt att slippa jaga honom på hela området.... Vi har ätit tacos, druckit vin, ätit glass och vräkt i oss massor med godis.... Går åt helvete med LCHF....men det var gott! Jag har sprungit Hubbo-rundan (5,3 km) idag iaf så det känns lite bättre. Trodde inte det skulle vara ok att springa på asfalt men det gick bra så nu kan man inte skylla på det heller...
Min syster och hennes man på deras bröllop för......fem år sedan måste det vara! Snygga va?

4 kommentarer:

Pillan sa...

Den rundan har jag oxå sprungit en gång....för ca 8 veckor sen. Då cyklade Lowe bevid med min vattenflaska! *s*

Ses imorrn!
Kram

ylvisen sa...

Härligt! Japp, ses sen!

Moster Marie sa...

Ja det var en snygg syster du har.........och det är några kilon sen.....

ylvisen sa...

Ha ha, du sa det själv!