tisdag 11 augusti 2009

Hjälp - min arm domnar!

Det känns som om något ligger i kläm! Ibland känns det konstigt, jag får ruska armen, då känns det bättre för en stund! Jag sprang hem från jobbet (6,4km), då kändes det bättre, cirkulationen kom igång riktigt! Kändes jättebra att springa, slog min bästa tid med ca 2,5 minuter! Nöjd! Sen blev det värre igen. Ringde min svägerska Linda som kan massare och begav mig ut till Skultuna och fick lite energimassage! Tack för det! Micke hjälper dom med köket och som tack för hjälpen får jag massage, skitbra! Ha ha, undrar vad Micke säger om den idén!

Ikväll har farfar med sambo varit här och hälsat på, var några veckor sedan vi såg dom så barnen blev jättglada! Jesper har varit och tränat med IK Oden så han fick sig en riktig fotbollsträning, helt slut men överlycklig!

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, dvs NU. Imorgon kl 6.00 väntar promenad till jobbet med Jeanette som jag lurat med på en promenad! Skönt med sällskap!

4 kommentarer:

Skolgatan sa...

Otäckt med armen,det får du hålla koll på!

Klockan 6 är ju rena sovmorgonen,5:10 startar min promenad:-)

Kram

ylvisen sa...

He he, du ska alltid vara värst! Men jag går väl iaf längre? ha ha

Pillan sa...

Jag har haft så i över ett halvår nu. Ska in på nervfysiologiskt test idag. Just nu känns det ganska hyfsat, andra dagar kan jag knappt lyfta armen.Domningarna sitter i fingrarna medans det värker från armbågen som strålar både upp och ner...
Hoppas att det ger sig för dig fort!

Skolgatan sa...

Ja ok du går längre,typ dubbelt:-)