måndag 17 augusti 2009

Skoshopping

Min man kommer förmodligen bli tokig men kunde inte låta bli! Alla mina skor, de fyra främre kostade tillsammans 447 kr! Där kan man snacka om rea och då får man handla! Alla mina skor kostade inte ens en halv radiostyrd bil. ;)
Jesper behövde ett par utomhusgympaskor och de var de absolut dyraste skorna av allihopa, 300 kr. De var lätta att ta på sig och han har redan invigt dom!
.
Ikväll blir det me &-party hos min syster men jag ska på sin höjd BARA handla en tröja till Felix. Lovar Micke!


7 kommentarer:

Unknown sa...

Va kul att du införskaffade dig ett par leggings också ;-) Tror nog allt att dem satt riktigt snyggt på också! Dem är verkligen grymma!

Carina - den gråa pippin sa...

Jösses vad du shoppar! Vilken affär månne man hitta så mycket snyggt? Själv hade jag med mig Ebba och kunde summera två par tennisskor - ett par till skolgympan och ett par "vardagstennisskor" - och en softshelljacka = cirka 1500 kr....... Så det är bara till att öka farten på min joggingrunda så att jag kan klämma i mig i kläderna som man hade innan graviditererna.

Jenny sa...

ojoj...vissa har det bra.... ;)

E Hayman sa...

Åh Tjusigt :-) Var har du varit och shoppat?

ylvisen sa...

Jag var på skopunkten på stan så kavalitutten är väl inte den bästa men kul att ha lite och byta med!

Skolgatan sa...

Kul med skor,det är min favvoshopping,men vi har tyvärr ingen plats för fler just nu men snart har jag en STOR garderob:-)

Sara sa...

Me love shopping!!!