fredag 7 augusti 2009

Vilken jävla morsa!

Hamnade av en slump på denna sida när jag googlade efter en sak. Ok att morsan vill hjälpa sin son utvecklingsstörde son att hitta en flickvän men någon måtta får det väl för fan vara! Jag KAN förstå henne i en del av artikeln men jag tycker hon viar upp honom som om han vore till salu! Titta på länken den som orkar! Blev förbannad, det var så vidrigt skrivet. Självklart ska killen ha samma rättigheter som andra killar i hans ålder, han har väl behov han med, men snälla mamman..... Å sen gå ut med det i tidningen, nä jag orkar inte (som en gammal vän skulle ha sagt)!

http://nyheter24.se/nyheter/udda-nyheter/158673-ta-downs-syndrom-killens-oskuld

Hoppas för gud skull att Felix hittar en tjej i framtiden så jag slipper lägga mig i ;) Föresten så är han bokad till lilla fröken Ebba Kraft♥ (http://www.skolgatan6@blogspot.com/)

4 kommentarer:

Marika sa...

Ganska smaklöst!

Sara sa...

Näe, fy... Så får man inte göra med sina barn.. Jag orkar inte ;-)

Skolgatan sa...

Alltså vilken morsa,kan hon inte hjälpa honom ragga på nått annat sätt? Tur att Ebba redan har sin kille klar♥!

Linda sa...

Som förälder måste man våga släppa taget!